יום שני, 23 במרץ 2015

ככל שהשנים מתקדמות, עולה הרצון לפרטיות בקרב מבוגרים וילדים גם יחד. לכל אחד יש את החדר שלו, את הפלאפון שלו, את המטען שלו וכמובן את הלוקר שלו בבית הספר. לוקרים לבתי ספר הפכו כבר מזמן להיות משהו הכרחי. הסיבות לכך הן לא רק בטיחותיות, אלא יש בכך רצון עמוק לשמור על פרטיות. נציגי חברת "סייפ לוקר", החברה המובילה בארץ בייבוא והפצה של לוקרים מכל הסוגים, מסבירים לנו מה מאפיין את הילדים של היום, כיצד הלוקרים שומרים על פרטיות ובטחון ומתי נוכל לפתוח קצת את המנעולים.
לוקרים לבתי ספר ומכללות

הילדים של היום

מכל הבחינות, הילדים של היום זה לא הילדים של פעם. הם מתוחכמים יותר, ערמומיים יותר והרבה יותר סקפטיים וכך גם הסטודנטים. כבר בגיל הרך מופיעים בילדים הרצונות לחטוף לאחר את החפץ - זה תמיד נראה קוסם הרבה יותר מהחפץ שיש ביד.

אמנם תפקיד ההורים לתווך ולהסביר שלכל אחד יש את החפץ והצעצוע שלו ואם רוצים – מבקשים. אך כשהילדים גדלים, הרצונות גדלים יחד איתם. פתאום זה כבר לא הצעצוע שרוצים לקחת מהאחר, אלא זה הפלאפון החדש שלו או התיק מארצות הברית. למרות ששמעו מההורים שצריך לבקש, לא תמיד מצליחים לעמוד בפיתוי. לשם כך נועדו לוקרים לבתי ספר .

לוקרים לבתי ספר – פרטיות 

יחד עם הרצון להגן על היקר לנו יש בנו צורך רב לשמור על פרטיות. הלוקרים היום מכילים לא רק את החפצים האישיים של התלמיד. ניתן לראות בתוכם תמונות, מדבקות, גזרי עיתונים של סלבס ופריטים אישיים נוספים. הלוקר הפך להיות כמו החדר הפרטי ורק למעגל הקרוב ניתנת רשות כניסה.  

הצורך גדל

עד כמה שזה מצער לשמוע אבל גניבות היו, ישנן ויהיו עד שנצליח להביא לשינוי מהותי בחינוך ובהרגשת האחר. לא לחינם התחילו להופיע המנעולים לאופניים, האזעקות לרכב והסורגים לחלונות. החפצים שאיתם אנו משתמשים הופכים להיות מושכים יותר ובמקביל לכך, אנחנו מרגישים רחוקים יותר זה מזה ולכן לבקש בכלל לא בא בחשבון. פשוט לבוא ולקחת.  אז עם כל הצער והכאב, לוקרים לבתי ספר ומכללות הם שימושיים מאוד והצורך בהם גדל, עד אותו רגע שנצליח לתת אמון מלא אחד בשני.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה